Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-15T12:38:51+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T13:06:07+03:00
Am fost în vacanţă, împreună cu colegii la un festival de cântece populare. Interpreţii ne-au încântat cu melodii minunate. Fiecare dintre ei avea o îmbrăcăminte spefică zonei geografifce din care proveneau. Au fost foarte apreciaţi. Înainte de a coborî de pe scenă primeau multe flori şi aplauze. Chiar eu am dus un buchet de flori interpretului preferat.
Vreau să mai particip la astfel de evenimente.
3 3 3