Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T12:21:40+03:00
105 se decompune ca 3*7*5

Volumul=L*l*H

Deci posibilitatile ar fi:

L=3
l=7
h=5

L=3
l=5
H=7

L=7
l=3
h=5

L=7
l=5
h=3

L=5
l=3
h=7

L=5
l=7
h=3
1 5 1
2014-05-15T12:28:23+03:00
105=5x3x7
L=7, l=5, h=3
sau
L=7, l=3, h=5
sau
L=5, l=3,h=7
nu ai scris toate posibilitatile
da pt ca stiam ca latura cea mai lunga se numeste lungime, cea mai scurta latime
dar tu nu ai vazut corpuri care sunt mia inguste si lungi? in acel caz e fix pe invers