Mentionati care este rima, ritmul si masura versurilor :
,,Vreme trece, vreme vine,
Toate-s vechi si noua toate;
Ce e rau si ce e bine
Tu te-ntreaba si socoate ; ,, (Mihai Eminescu-Glossa)

2
rima incrucisata... masura 8... ritm trohaic
Rima este incrucisata .Ritmul este trohaic iar masura este de 8 silabe

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T11:24:41+03:00
Rima este incrucisata, ritmul este trohaic, la fel ca in poezia populara, masura 8 silabe
3 3 3
2014-05-15T11:25:12+03:00


rima incrucisata

ritm trohaic

masura de 8 silabe

2 3 2