deseneaza in mijloc u n profesor care a scris pe Tabla ECOLOGIE si sub scrie cateva reguli pe care se presupune ca trebuie sa le respectam...apoi in jurul acestei imagini lipeste poze cu diferite zone poluate din tara noastra
de exemplu rosia montana, paduri rase .....si altele...gasesti din belsug
si mai scrie UNA SPUNEM ALTA FACEM
ok, bune idei

Răspunsuri

2014-05-15T10:56:46+03:00
Plantarea pomilor.
Curatarea spatiilor publice.

PAi fa un desen cum copii strang gunoaie sau cum planteaza copacii.
am tot facut dinastea ani trecuti vreau cv mai original
Aaa.. Nah..
xD
plantatia copacilor ,strangerea gunoaielor si tot felul de exemple
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T10:58:39+03:00
Scrie despre faptul ca vorbim despre ecologie, studiem asa ceva in scoli....iar altii in acelasi timp taie paduri, polueaza rauri, construiesc fara autorizatii in zone protejate, exploateaza aurul fara sa se gandeasca la consecinte.