Răspunsuri

2014-05-15T10:48:39+03:00
A merge
el mersese
ea vazuse
eu citisem
noi vorbisem
voi alergaserati
tu invatasesi
el muncise
ele ascultasera
ei fuseser
eu lasasem

11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T10:49:00+03:00
Eu fusesem ( a fi )
Eu mersesem ( a merge )
Eu mancasem ( a manca )
Eu scrisesem ( a scrie )
Eu privisem ( a privi )
Eu uitasem ( a uita )
Eu zambisem ( a zambi )
Eu gandisem ( a gandi )
Eu citisem ( a citi )
Eu adaugasem ( a adauga )

     Sper ca e bine si poate pui la cel mai bun !!

12 4 12
Merci mult
Eu iti multumesc
Poi sa mi le scrii și în franceza
Nu