Un stalp ST pe care se sprijina o scara SC.Distanta de la piciorul scari C la baza stalpului T este de 150cm.Iar pe stalp,la 120 cm fata de sol este fixata o curea MN de 60 cm care imobilizeaza scara.
a)Determinati inaltimea stalpului ST
b)Determinati lungimea scarii SC
c)Cate trepte are scara stiind ca distanta intre doua trepte succesive este de 25cm,iar prima treapta este la 10 cm fata de captul C

2

Răspunsuri

2014-05-15T10:46:32+03:00
C+T=150 cm
150:60=.....
cred ca te-am ajutat destul de acum stii cred ! Daca nu ......
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T11:09:21+03:00
Am facut problema asta:))) uite