Răspunsuri

2014-05-15T10:37:34+03:00
Are personaje ( dai exemple )
Are actiune ( dai ex de actiuni )
Modul de expunere de baza este naratiunea.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T11:19:44+03:00


textul are personaje ,actiune si narator.

autorul isi exprima ideile ,gândurile si sentimentele in mod indirect cu ajutorul actiunii si al personajelor.

textul este structurat pe momentele subiectului.

modul predominant de expunere este naratiunea care se imbina cu descrierea si cu dialogul.

3 5 3