De jur imprejurul unui parc s-au plantat copaci din 6m in 6m, in total 89. Afla suma laturilor parcului, stiind ca la intrare s-a lasat o poarta de 12m.

2
Aveti 42 de ani? Nu cred. Altfel stiati sa rezolvati aceasta problema.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T09:30:43+03:00
Carevasazica aveti 42 ani si nu sunteti in stare ca sa rezolvati aceasta problema ? :-D
Acesta este raspunsul:
(89 - 1) * 6 + 12


Si dv nu stiti sa vorbiti corect!!
ce 'expert' ? am rezolvat niste probleme si s-au adunat punctajul corespunzator. ;-)
daca aveti timp, vedeti ca pate reusiti si dv. ca sa gasiti niste teme pe care sa le rezolvati si astfel in timp, ajungeti expert. :-)
Bun sfat! Intre "timp" incerc sa-mi ajut baietii la teme, nu sa ii bulversez! Chiar nu e un hobby! Felicitari pentru cei care au timp!
Dacă aveți milă de băieți, încercați ca să vă găsiți altceva de făcut decât să-i 'ajutati' la rezolvarea temelor, nu de alta dar nu aveti timp ca să le cititi manualele. In manualele dumnealor sunt lectii cu exemple care pot fi bulversante pentru dumneavoastra care va sta gândul la paralela patrușcinci. Ne-am dat ți noi seama că nu e hobby ceea ce faceți dumneavoastră băieților, ci este sadism.
2014-05-15T10:53:16+03:00