Un oras din basm este cel ce ne fura toate grijile. Acolo nimeni nu te poate supara. Acolo este numai soare si intalnesti numai bucurii. Exista o regina acolo, care are grija de toti. Toti au propriul castel unde sarbatoresc in fiecare zi speranta si fericirea.

Răspunsuri

2014-05-15T09:17:24+03:00
Nori au inceput sa cerne cu stelute aurii peste copaci inveliti cu o mantie alba de catifea.
Pe geam s-au format flori de gheata cristalina.M-ai pe seara copii ies in zapada mare si frumoasa unde bucuria roieste in jurul lor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-15T09:27:35+03:00
   Un oras de basm este cel al bucuriei unde fiecare copil ar vrea sa traiasca. Acolo totul este colorat in mii si mii de culori, norii sunt din vata de zahar, iar atunci cand ploua nu ploua cu apa, ci ploua cu dulciuri pentru toti. Florile sunt din turta dulce, si chiar exista un al cincilea anotimp. Acest anotimp este cel unde soarele straluceste zi de zi oferindu-ne caldura. Parcurile de distractii apar mereu si au voie toti copiii de la cei mai mici, pana la cei mai mari. In acest anotimp, chiar daca este unul de vis, fiecare copil ar vrea sa traiasca.

         E bun? Sper ca nu este vreo problema daca am facut propozitiile mai lungi !!