Răspunsuri

2014-05-14T23:08:14+03:00
Tinand cont ca in a trei zi s-au vandut cat in primele doua la un loc cati centimetri de panglica s-au vandut in cele trei zile?
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-14T23:27:29+03:00
 Cati cm de panglica s-au vandut in total ?

Rezolvare: 

1. Cati cm s-au vandut a doua zi ?
   25+35=60 cm 
2. Cati cm de panglica s-au vandut in total ?
   60+25=85 cm 
1 5 1