Atentie !! VĂ DAU 15 PUNCETE DACĂ ÎMI RĂSPUNDETI CORECT LA INTREBAREA ASTA DEMONSTRATI CA BUDULEA TAICHII DE IOAN SLAVICI ESTE O NUVELA !!!!!!! REPEDE AM NEVOIE URGENT !!!!!!!!!! IN SEARA ASTA!!!

2
Comentariul a fost şters
Esti ? Da punctele cui vrei, nu de asta sunt aici, da ?

Răspunsuri

2014-05-14T22:59:04+03:00
Iti dau o achema : ipoteza: integrarea operei in ansamblu creatiei scritorului   b. definirea speciei ( banuisc ca ai definitia) 
cuprins: povestire pe momentele subiectului    indici spatio-tem,porali  b. naratorul     personajul principal                  modurile de expunre........asta sunt etapele pe cre ter sa le urmezi pt a argumenta apartenta la specie
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-14T23:22:41+03:00
1. Naratiunea Budulea Taichii contine mai multe momente din viata lui Hutu , desfasurate pe o perioada lunga de timp.
2. Datorita actiunii ei complexe ar fi putut sa devina un mare roman balzacian.
3. Ca naratiune are si un numar mare de personaje prezentate in mediul lor de viata .
4. Autorul foloseste toate modurile de expunere : naratiunea , descrierea si dialogul.
5. El pune in lumina cu mare arta psihologia personajelor .
    Din cele prezentate pina aici constatam ca aceasta creatie este o opera literara epica , narativa mai mare ca intindere decat schita , cu o actiune complexa in care sunt infatisate mai multe momente semnificative din viata unor personaje prezentate in mediul lor de viata . 
   O astfel de opera literara se numeste nuvela , iar Budulea Taichii are toate caracteristicile acestei specii literare pe care o ilustreaza intr-un mod stralucit.