Lungimea unei gradini in forma de dreptunghi este 125 m ,iar latimea cu 45 m mai mica.Afla lungimea gardului car inconjoara gradina daca se lasa o poarta de 4 m.
PE INTELESUL CLASEI A 4-A, CONCRET , FARA X SAU CHESTII ASEMANATOARE.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T22:42:34+03:00
L=125m
l=L-45
l=125-45
l=80

P=2l+2L=2*80+2*125
P=160+250
P=410 

410-4=406m-lungimea gardului
Mersii. :)
n-ai pentru ce ;) dar nu e buna rezolvarea mea? tot nu o intelegi?
2014-05-14T23:24:21+03:00
Latimea=125-45=80     lungimea gardului = perimetrul    P= 2(80+125) =410m ...din 410 sacdem poarta de 4 m si ramanem cu 406 m de gard ....e pe intelesul unui elv in clasa a 4-a?