Iar padurea lin suspina : precizati valoare morfologica a cuvintelor :
padurea ,lin, suspina

2
padure - subst comun
lin - adverb de mod
suspina - vb predicativ
Ajutati-ma :Comparati cuvintele si imbinarile de mai jos.Gasiti perechi de echivalente si plasati-le in contextul adecvat.

Primul,de zece ori mai mult,intii,dublu,inzecit,nr.2,indoit,al doilea,de sute de ori,insutit

Răspunsuri

2014-05-14T22:36:30+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Padurea : subst comun 
lin: adverb de mod
suspina : verb predicativ 
 
sper ca te-am ajutat;)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T22:36:33+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Padurea-substantiv comun simplu, fs de S
lin-adverb de mod, fs de CCM
suspina-verb predicativ,fs de PV
1 5 1