Răspunsuri

2014-05-14T22:04:30+03:00
26 m=26000mm
350dm=35000mm
3200cm=32000mm
Nu dai raspuns deplin..
Eu sunt clasa a 3 nu stiu
Cum sa continua
3.2m=3200mm
0.15m=150mm
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T22:06:16+03:00
26m= 26000 mm

3,2m=3200mm

0,15m=150mm

350dm=35 000mm

4,8dm=480mm

0,05dm=5mm

3 200cm= 32 000mm

15,5cm=155mm

1,2cm=12mm


Miky93 iti multumesc frumos, esti tare buna.
n-ai pentru ce