Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T21:57:50+03:00
1973: irlanda
marea britanie (regatul unit)
danemarca

1981: grecia

1987: spania
portugalia

1995: finlanda
suedia
austia

2005: polonia
slovenia
ungaria
malta
cipru
letonia
estonia
lituania
cehia
slovacia

2007: romania
bulgaria

2013: croatia
2014-05-14T22:42:08+03:00
2007-romania bulgaria  2013 croatia  1973 danemarca si marea britanie ..atat stiu :))