Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T21:37:22+03:00
Este o cladire impunatoare, asemenea uni castel foarte mare.

problema este :palatl parlamentului este o cladire impunatoare asemenea unui castel foarte mare... nu prea suna bine
palatul
2014-05-14T21:49:48+03:00
Este o cladire impunatoare, asemenea unui castel condus de un rege.
Am de descris subiectiv Palatul Parlamentului. Am vrut sa fac o comparatie :Este o cladire impunatoare ,asemenea unui munte. Parca suna mai bine.
Cum crezi tu, eu ti-am dat o idee