Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T21:38:56+03:00
Ex1 pag 213: Identificati propozitiile circumstantiale concesive din frazele de mai jos:............(sper ca frazele le ai) ^_^ :*
Stai pic
Ok
1--> Orice ar zice si orice ar face,nu-l cred///2-> Macar ca a inceput sa bata vantul, tot merg la plimbare// 3--> Oriunde s-ar ascunde,o sa-l gaseasca si o sa-l pedepseasca./// 4-->Desi Ana este tanara si desi pare fragila, a reusit sa se impuna in profesia ei,pe care o face cu multa pasiune.///5--> Chiar daca nu are argumente,tot vrea sa ma convinga.///6--> ,,Daca voi nu ma vreti, eu va vreu,si daca voi nu ma iubiti, eu ba iubesc pre voi." (Costache Negruzzi-Alexandru Lapusneanul).... Cam aste
Multumesc!
Npk :*
2014-05-14T21:39:01+03:00
Aratati ce parti de propozitie sunt cuvintele scrise cursiv in textul de mai sus si analizati partile de vorbire prin care se exprima
1 1 1