Mama si fiul au impreuna 40 de ani . Mama este de trei ori mai invarsta decat fiul.
a) Determinati varsta mamei si varsta fiului
b)Peste cati ani varsta fiului va fi egala cu jumate din varsta mamei?

Multumesc!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T21:31:42+03:00
A)varsta mamei+varsta fiului=40 ani.(m+f=40)
m=3f, deci 4f=40.  f=10ani- fiul are 10 ani.
b) peste 5 ani, deoarece jumatate din varsta mamei este 30/2=15 ani. Fiul avand 10 ani+5=15.

2014-05-14T21:41:45+03:00
Mama are 30 ani iar fiul 10 ani
virsta fiului va fi egala cu a mamei peste 20 ani

4 3 4