Răspunsuri

2014-05-14T21:17:15+03:00
Se numeste reactie de inlocuire sau substitutie .
Nuj sigur :|
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T23:20:15+03:00
Hai stefania ca e usor!
NaOH este hidroxid de sodiu/natriu si stim ca Metal+ Gruparea hidroxil da o baza!

Mda .....e mai complicat totusi.........

NaOH + H2O = Na + OH + H2O
Baza se dezintegreaza in Sodiu pur si ioni de hidroxil!!
Deci e o reactie de inoizare.

Sper ca ti-am fost de ajutor!!! :D
Pentru moderatori am copiat ce am scris si am dat refresh pt ca mi s-a luat netul de la ploaie si am dat Ctrl V si Mi-a aparut warningul ala.
1 5 1