Puteți să-mi dați niște idei de lucrări pe care aș putea să le fac pt examenul de la ed.plastică..:))
dar să nu fie ceva ft complicat..

2
poti sa faci un peisaj de primavara cu iarba si pomi infloriti sau un apus de soare la malul mari

Răspunsuri

2014-05-14T21:08:35+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T21:34:07+03:00
Poti sa faci: un apus de soare, un peisaj de vara/iarna/toamna/primavara, o vaza cu trandafiri, un camp plin cu floarea-soarelui. 
1 5 1