Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T20:22:25+02:00
Se raspunde la intrebari !
thanks
vezi ca se afiseaza intrebari la sectiunea care te intereseaza si acolo raspunzi rapid daca stii :) doar doua raspunsuri sunt posibile !
Comentariul a fost şters
Strangi puncte cand rascunzi la intrebari.
2014-01-23T20:22:43+02:00
Răspunzi la intrebari, dar nu dai pe adaugă comentariu, dar pe RĂSPUNDE :D