Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:57:52+03:00
A)20
b)4
c)la asta nu stiu
2014-05-14T21:02:57+03:00
A)25 m patrati inseamna 25 la puterea a doua asta insemnand 625. perimetrul unui patrat inseamna latura la puterea a doua deci e 625 la puterea a doua care inseamna 625·625= 390625 . Deci P=390625                                                                                          b) 16·16=256  , 256·256=65536 P=65536                                                                    c) 0.81·0.81= 0.6561  ,  0.6561·0.6561= 0.43046721 P=0.43046721                                    Sper ca te-am ajutat! :) 
pune al meu cel mai bun
dar dal si pe c
ti lam dat asta cu 81
curezultatul 0,36
ok