IN PROPOZITIA :

VANTUL adie usor.,cuvantul usor ce este ca parte de vorbire predicat,subiect,atribut,sau complement? prin ce este exprimat?

2
Usor= complement circumstantial de mod, exprimat prin adjectiv propriu-zis
Exprimat prin adverb de mod, determina un verb, si-a schimbat valoarea gramaticala, da ?

Răspunsuri

2014-05-14T20:53:32+03:00
Atribut exprimat prin adjectiv
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:56:52+03:00
Usor este comliment.!   Dupa parerea mea deoarece complementul raspunde la niste intrebari care le am in carte dar nu le mai scriu