Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:51:16+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

V- volumul
Ab- Aria bazei
h-inaltimea

V=12 * 5 = 60 cm³

2014-05-14T20:51:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V=Abxh=12.5=60 cm³
Ab-aria bazei,h-inaltimea