Răspunsuri

2014-05-14T20:34:13+03:00
Da.El e un elev foarte bun, silitor, cuminte, stie sa cante la fluier, a invat la scolile cele marietc
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:34:45+03:00
Acesta este un model pentru copiii din sat pentru ca invata foarte bine si dintr-un copil dintr-un sat mic a ajuns un om foarte invatat.O mare calitate a acestuia este ca era ambitios nelasand obstacolele in calea viitorului sau.
Multumesc mult de tot pentru ajutor tuturor!!!!!!!!!!!!