Răspunsuri

2014-05-14T20:33:45+03:00
Prietenia este ceva foarte rar in zilele noastre ! Pentru a exista o prietenie trebuie sa ai incredere in persoana respactiva si invers
Prietenia inseamna sa fii alaturi la bine si la rau
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:40:41+03:00
Prietenia este o relatie foarte frumoasa , ca sa o ai trebuie sa existe incredere , dragoste, sustinere. Prietenia este ca un diamant pretios , de care trebuie sa ai mare  grieje  , pentru ca daca il vei pierde va fi greu sa mai gasesti unul la fel , dar daca nu e un diamant bun , atunci aruncal cat mai repede ... scuze .Oricum prietenia   este ca un fel de dar , pt ca atunci cand o gasesti cu adevarat , te ajuta mult in viata :), nu stu daca te am ajutat dar in fine :). 
1 5 1