1-1-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0=?

2
raspunsul este 0
este 0
Raspunusul este 0
0 ..............................................
Raspunusul este 0 .....

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T20:18:31+02:00
Răspunusl la ceea ce a pus tu acolo sus este 0 .
1 5 1
2014-01-23T20:19:08+02:00
Nu este cumva 0 ? :o
spui cumva asta la caterinca? e logic ca e 0 :))
Logic =))