Cine stie ce inseamna urmatoarele propozitii?
what do cosmetics companies do before they market a new product?
why are cosmetics applied to the backs of guinea pigs?
what is begin done to try to stop animal testing?
is the new irritancy test cruel? why/why not?
woe has animal testing helped science in the past?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T20:24:55+02:00
Ce fac companiile de cosmetice inainte de a scoate pe piata un nou produs?
De ce sunt cosmeticele aplicate gentilor pentru porcusorii de guinee?
Ce se incearca sa se faca pentru a se opri  testele pe animale?
Este noul tip de test crud?
Pe cine a ajutat testarea pe animale in trecut?
2 5 2
2014-01-23T20:26:01+02:00

Ce fac companiile de cosmetice inainte de a scoate pe piata un nou produs?
De ce sunt cosmeticele aplicate gentilor pentru porcusorii de guinee?
Ce se incearca sa se faca pentru a se opri  testele pe animale?
Este noul tip de test crud?
Pe cine a ajutat testarea pe animale in trecut?

1 4 1