Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T20:17:49+02:00
A constata poate insemna si a stabili
va mutumesc la toti
si nu poti sa ne dai si "multumesc"??? este chiar asa greu sa dai un clic?
nu-mi mai arata
daca esti asa tare in gura mai bine nu mai pune intrebari dastea sau macar multumestene ca noi nu de prosti iti raspundem :P
Ma tu nu intelegi omule ca nu-i mai apare multumesc? poate u esti asa........tu nu intelegi din ce a scris ca e mai mica ca tn?
2014-01-23T20:19:56+02:00
A observa,a remarca, a seziza a vedea

ms!!!!!!!!!!
Comentariul a fost şters
copiuta
ce sa faci.........