Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:14:55+03:00
Sunt repetitii,hiperbole,personificarii,comparatii.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-14T20:23:10+03:00
Somnul cel de moarte:metafora
barbarii de tirani-metafora
stau ca brazii-n munte-comparatie
sar ca lupii-n stane-comparatie
marete  umbre-metafora
bratele armate-metafora
mama vaduvita:epitet
barbarei semilune:epitet
sa trecem prin sabie si foc:metafora