Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:14:27+03:00
Pestele pe care l-am mancat azi dimineata era foarte gustos.
Copacii de acolo au fost plantati acum trei ani.
Pasarea mea preferata este randunica.
Soarecii nu mi-au placut niciodata.
Tractorul pe care l-am vazut ieri a fost vandut.
Primi care au ajuns la destinatie au fost Ion si Ana.
Nepotii si nepoatele au fost incantate de darurile primite.
Florile si pomul din gradina mea au inflorit mai repede anul acesta.
Ieai am vazut mieii si iedutele alergand pe livada.
2 5 2
2014-05-14T20:15:00+03:00
Pestele este bun.
Copacii sunt impodobiti cu flori.
Randunica isi construieste cuibul.
Soarecii mananca branza de pe masa stapanului.
Tractorul merge incet.
Ion si Ana se joaca in parc.
Nepotii si nepoatele bunicilor sunt cuminti.
Florile si pomul sunt in Gradina Botanica.
Mieii si iedutele pasc iarba.