Răspunsuri

2014-05-14T19:47:25+03:00
Echilibrul corpului:picioarele noastre sunt atrase de pamant ca un magnet si asta ne ajuta sa stam pe picioare

Citeste mai sus si ai sa gasesti in raspunsul lui Wizard48 !
stiu am vazut
a parghiei este troliul folosit la unele fantani . explica necesitatea utilizarii lui
o varietate a parghiei este troliul folosit la unele fantani . explica necesitatea utilizarii lui
exemple de instrumente cu care se obtine castig in forta pe contul lungimii minerelor.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T20:07:27+03:00
Un corp aflat in miscare de translatie este in echilibru daca este in stare de repaus sau este in satre de miscare rectilinie uniforma. Aceasta conditie de echilibru este echivlenta cu rezultanta tuturor fortelor, este egala cu zero(nula).
Conditia de echilibru pentru parghie:
MF=MR
F*bF=R*bR
F/R=bR/bF
pentru scripete fix:
MF=MR
R*r=F*r
R=F
pentru scripetele mobil:
MF=MR
R*r=F*2r
F=R/2
explica principiul de functionare al unui deschizator de conserve
nu stiu
a parghiei este troliul folosit la unele fantani . explica necesitatea utilizarii lui
o varietate a parghiei este troliul folosit la unele fantani . explica necesitatea utilizarii lui
exemple de instrumente cu care se obtine castig in forta pe contul lungimii minerelor.