Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T19:58:25+02:00
Mărime care indică capacitatea de combinare a elementelor şi a radicalilor şi care reprezintă numărul atomilor de hidrogen (sau de echivalenţi ai acestuia) cu care se poate combina atomul elementului sau radicalul respectiv. ♢ Liniuţă de valenţă (şi eliptic) = semn grafic care marchează în formulele chimice legătura dintre atomii moleculelor. ♦ Forţă de legătură între doi atomi ai unei molecule. 2. Fig. Însuşire, posibilitate (de dezvoltare). – Din fr.
2 5 2
2014-01-23T20:00:07+02:00
Valenta reprezintă capacitatea de combinare a atomilor unui element cu atomii altor elemente .
1 5 1