Răspunsuri

2014-05-14T19:17:17+03:00
A+b=150+150=> a+b=300
1000-300=700 
Celelate 7 cantaresc impreuna 700 kg. Fiecare dintre ele cantarind 100 kg.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-14T19:18:04+03:00
1. cate kg cantaresc cele doua pachete la un loc ?
   150+150=300kg
3. cate kg cantaresc celelalte 7 pachete la un loc ?
   1000-300=700kg
4.Cate kg are fiecare pachet din cele 7 ?
   700:7=100kg