Răspunsuri

2014-05-14T19:09:31+03:00
Pai uitete in dictionar si te va ajuta:P
poi ce legatura are figurile de stil cu dictionarul? :)
nu intelegi????
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T19:14:03+03:00
Trebuie sa spui in ce strofe...ce poezie ai?

imnul lui stefan cel mare in prima strofa
,,vechiul tău mormânt(epitet), ,,Carpaţii te păzesc, cu seculii şoptesc(personificări).
multumesc multttttttttttttttttttttt!!! :***
(k)