Figurile de til consta in determinarea unui substantiv sau verb printr-un adjectiv sau adverb, scotind in evidenta trasaturile lucrurilor, fiintelor sau actiunilor care l-au impresionat pe scriitor. ele au rolul de a infrumuseta imainea pe care autor o doreste sa o infatiseze.
de a emotiona cititorul . de a da mai multa originalitate textului
la romana profa a predat asa...
intr-un text,figurile de stil au rolul de a contribuie la creearea imaginilor artistice(vizuale dinamice ...)preponderent vizuale si rolul de a crea satisfactie si de a starni apetitul si interesul lectorului pentru basme (texte). ele determina un substantiv verb printr-un adjectiv adverb... sper ca ti-am fost de folos.. :*

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T18:56:51+03:00

figurile de stil infrumuseteaza textul in orice situatie , acesta este rolul lor
25 3 25
2014-05-14T18:57:18+03:00