Articuleaza nehotarat substantivele urmatoare :frunze,marul,mirele,miresei,florilor

2
unor flori
buna in ce clasa esti
andreeabrandus
niste frunze .. unui mar ...unui mure ..unei mirese unor flori :)
sauu niste frunze un mar ... un mire ..o mireasa unor flori

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-10T18:17:10+02:00
Niste funze
un mar
un mire
o mireasa
niste flori
2 5 2
2013-12-10T18:17:45+02:00
Niste frunze
un mar
un mire
o mireasa
niste flori
1 5 1