Răspunsuri

2014-05-14T18:49:37+03:00
Este situata intre Oceanul Atlantic si Pacific. Este o tara care face parte din Danemarca. Se ocupa de exportul cu peste.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T18:50:00+03:00
Cea mai mare insulă din lume, situată între Europa şi America de Nord, ea este ţara unei culturi unice, cea a inuiţilor, şi a faunnei specifice Arcticii, urşi polari, foci, dar şi a soarelui de la miezul nopţii.Groenlanda este cea mai mare insula de pe Pamant, caracterizata de dealuri, vietuitoare salbatice, un peisaj primordial, aer curat si inconjurata de o mare permanent inghetata sau racita de principalii curenti reci. In centrul tarii gheata are si 3km grosime. Nu este de mirare ca majoritatea populatiei este concentrata in zonele de coasta, fara gheata.
1 5 1