Răspunsuri

2014-05-14T18:18:57+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ma=(a+b)/2
Ma=(5,67+2,33)/2=8/2=4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T18:20:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Media aritmetica : a+b supra 2. 5,67 + 2,33 = 8 / 2 = 4.