ex.1 Scrieti cel mai mic, apoi cel mai mare numar format din 6 cifre.
ex.2 Scrieti cel mai mic, apoi cel mai mare numar care se poate forma cu cifrele: 8; 4; 6; 0; 4 si 2.
ex.3 Folosind o singura data cifrele 8, 0, 4 si 5, scrieti toate numerele care se pot forma.

2

Răspunsuri

2014-05-14T18:12:50+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T18:15:08+03:00
1.Cel mai mic:100000
  Cel mai mare:999999
2.Cel mai mic:204468
  Cel mai mare:864402
3.8045,4058,5048,4085,5085,8450,8540,4580,4850,4805,4508,8405,8504,5804,5840,5480,5408
4 4 4