Răspunsuri

2014-05-14T18:09:01+03:00
Diftong = grup de două sunete format dintr-o vocală și o semivocală dintr-o vocala
Triftong = g
rup de trei sunete diferite (o vocală și două semivocale) care formează o singură silabă.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T18:10:34+03:00
Diftong=are o semivocala si o vocala intr-o singura silaba care nu se despart in silabe diferite.
Triftong=2 semivocale+o vocala sau 2 vocale+o semivocala care nu se despart in silabe diferite.
Triftong:le-oai-ca-->oai este triftong
Diftong:cre-ion-->io este diftong.
1 5 1