Numește dintre figurile : dreptunghi , triunghi , trapez , paralelogram , pătrat:

a) patrulaterele care au laturile opuse paralele
b)patrulaterele care au laturile opuse egale
c)poligoane care nu au nici un unghi drept

2

Răspunsuri

2014-05-14T17:50:22+03:00
A) dreptunghi, paralelogram, patrat
b) dreptunghi, paralelogram, patrat
c) trapez, paralelogram
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:51:34+03:00
A.dreptunghi , trapez paralelogram , patrat
b.dreptunghi , paralelogram
c.paralelogram, trapez
la b. si patratul ca l-am omis
Comentariul a fost şters