Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:42:34+03:00
P=90 cm
90=25+25+x  (x-latura bazei)
x=40 cm
P 40.3=120 cm
28 4 28
pai daca nu am gresit 25+25=50 90-50=40 e altfel in carte?
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
succes
Comentariul a fost şters
2014-05-14T17:46:29+03:00
                                                                                                                           o fata are 90 cm laterala =cele doua fete =180 cm                                                             are 3 muchii=3x25 cm                                                                                                       =75 cm atunci P=75+180 cm=155 cm