Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:35:55+03:00
Luisitana, QUEEN ELISABETH , FRance, Frisia,
2014-05-14T17:41:22+03:00
Nave ...... Britannia▪ Lusitania▪ Andrea Doria▪ Queen Elizabeth▪ Queen Mary (3 vapoare)▪ France▪ Frisia▪ Bremen▪ Emden▪ Titanic▪ Bismarck▪ Graf Spee (3 vapoare)▪ Wilhelm Gustloff▪ Otto Hahn▪ Exxon Valdez (a produs cea mai mare catastrofä ecologicä in Arktis)▪ Great Britain▪ Great Western▪ Great Eastern▪ Olympic  
1 2 1