In acest an, tata are 44 de ani, iar vechime in munca, cu 19 ani mai putin.
Stiind ca, la varsta de 62 de ani, tata se poate pensiona, aflati cati ani de munca va avea tata.

2
daca vrei ma mai ajuti cu ceva de rog

Răspunsuri

2014-05-14T17:27:55+03:00
44-19 = 25 vârsta la care a început să lucreze 
62 - 25 = 37 de ani de muncă . 
42 3 42
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:29:05+03:00
Aflam varsta la care s-a angajat prima data
44-19= 25 (ani)
Aflam cati ani de vechime va avea la 62 de ani, in cazul in care va munci
62-25=37 ani.
21 4 21