Răspunsuri

2014-01-23T19:13:00+02:00
La ce sa fie???????????????

sa fie ceva original...deci sa fie o idee originala dar sa ma faca sa cumpar acel produs dar repet sa fie ceva original ( produsul ) intelegi?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-23T19:16:34+02:00
Pai un bolid care e scos de pe circuit cateva ture pentru ca i s-a aprins motorul, iar echipa de tehnicieni il tot streseaza prin casca sa nu mai tureze motorul pentru ca creste temperatura :)
e putin funny dar merge ... :D
da dar tu ce ma convingi aici sa cumpar? :D
pai o masina de fapt , poate fi o reclama la o masina
da ar fi o idee...multumesc
cu drag :)