Asi vre sa stiu si eu care este rezultatul la aceasta problema (cum se rezolva)

2
intr-o magazie erau 4 saci a cate 60 kg de cartofi iar fasole cu 108 kg mai putine
cate kg de fasole sunt?
mai esti
60*4=240 kg...240kg-108kg=132 kg
Gta

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:19:58+03:00
Cate kg de cartofi sunt?
4 x 60=240 kg
Cate kg de fasole sunt?
240kg-108kg=132kg de fasole
1 5 1
2014-05-14T17:39:08+03:00
132 kg fasole
.....................................................