Răspunsuri

2014-05-14T17:13:30+03:00
După părerea mea,poți spune că acești doi îndrăgostiți s-au căsătorit,și au trăit fericiți pînă la adînci bătrîneți!!!
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-14T17:15:01+03:00
Dar uite unu si pentru tine 
dupa ce miorit i-a ascultat ultimele dorinte
ea nu a ptut accepta
ca ciobanasul sa fie ucis de cei 2

asa ca a strans toate mioarele
 si s-au hotarat sa i alunge pe cei 2 de la stana 

Ceva scurt,dar util si pe noi ne-a pus sa facem asa si eu am facut ceva mai amuzant
2 5 2