Răspunsuri

2014-05-14T17:09:44+03:00
Asia de sud include statele asociate subcontinentului indian (India, Bangladesh,Pakistan, Sri-Lanka, Myanmar, Thailanda), si reprezintă în prezent zona cu cele mai mariconcentrări umane, devastând Asia de Est si însumând aproape 25% din populatia mondială.Aceasta se extinde pe circa 3.500 km si prezintă caracteristici asemănătoare cu Asia de Est înceea ce priveste nivelul densitătii, depăsind 800 loc/km.
Se datoreaza indeosebi intensei exploatari agricole.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-14T17:12:36+03:00
-explorarea agricola
-atractiile turistice
-vizitarea oraselor mari
-atractii economice
4 3 4