Răspunsuri

2014-05-14T17:06:29+03:00
Interjectia reprezinta sunete din natura inconjuratoare:zbbbarrr,zdup,au etc.
pa
si eu ma apuc sa invat pentru un comper de mate
o sa ne apara pe net rezultstele :D
pa
succes
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-14T17:07:31+03:00
Interjectia este o parte de vorbire neflexibila  care arata  o stare sufleteasca,un indemn sau reproduce niste onomatopee